هدف از طراحی سایت شرکتی، معرفی شرکت و حوزه کاری آن برای جذب مشتری است. علاوه بر آن بسیاری از محدودیت های مکانی و زمانی در حین کار، به واسطه سایت های شرکتی از میان برداشته می شود. سایت شرکتی، شما و کسب و کارتان را به افراد بیشتری خارج از حوزه محلی دفتر کارتان معرفی می کند. در نتیجه کسب و کار شما خارج از محدوده محیطی، معرفی شده و توسعه پیدا میکند.
منحصر به فرد بودن محصول
ویژگیهای وبسایت شرکتی
قابلیت اتصال به درگاه بانک و پرداخت آنلاین بخش مهیج برای مدیر سایت است. ضمن آنکه فرایند خرید را نیز برای مخاطب راحت تر می کند. هیچ مشتری دوست ندارد خرید آنلاین انجام دهد اما برای پرداخت خریدش، بصورت حضوری مراجعه کند. این کار عملا ماهیت خرید آنلاین را زیر سوال می برد. پس بخش صفحه پرداخت را فراموش نکنید. هرچند برخی از مدیران سایت یک آپشن طرح ریزی کرده اند که مشتری در حین تحویل مبلغ را حضوری به تحویل دهنده پرداخت کند. حتی اگر این آپشن را در نظر دارید، آن را در سایت برای مخاطب مشخص کنید.
۱۲- حمل و نقل
چرا سایت شخصی ؟
ساخت وبسایت شخصی روشی برای معرفی کسبوکار و نمونه کارها میباشد که به صورت مستقیم امکان دریافت نظرات دیگران را فراهم کرده و در طیف وسیعی ارتباطات گستردهای به ارمغان میآورد که در برندسازی یک شخص تاثیر بسیاری دارد.
این بخش یک بخش جذاب برای مشتریان است. بسیاری از مشتریان از این که نظرشان خواسته شود احساس قدرت می کنند. همچنین سایت شما به عنوان سایت مشتری مدار معرفی می شود. سایر مخاطبان نیز با توجه به نظر سایرین نسبت به کالای مورد نظر و خرید آن اعتماد بیشتری می کنند و احتمال خرید آنها بالا می رود.
وقتی برای کاربر سبد خرید مشخص کنید، مخاطب کالایی که انتخاب کرده و وارد سبد خرید شده را از آن خود می بیند. همچنین در صورت لزوم می تواند به سبد خرید
طراحی سایت خود سر بزند و لیست اقلامی که خرید کرده را بررسی کند تا چیزی از قلم نیفتاده باشد.
نکته:
طراحی وب سایت خبری در حین
طراحی وب سایت در تهران سایت فروشگاهی آپشن اضافه کردن یا کم کردن از سبد خرید را حتما داشته باشید. این کار حس اعتماد بیشتری به مشتری می دهد. ضمن اینکه در صورت بروز اشتباه در انتخاب می تواند خرید خود را اصلاح کند.
۱۱- صفحه پرداخت
قطعا دیده اید فروشگاه ها برای یک ویترین شیک، جذاب و مشتری پسند چقدر هزینه میکنند وبه دنبال نو آوری هستند. حتی برخی از فروشگاه ها طراح داخلی استخدام می کنند تا اصطلاحا یک ویترین خفن و خارق العاده داشته باشند. چون میدانند که جذابیت و نو آوری، مشتریساز است. اگر فروشگاه شما یک فروشگاه اینترنتی باشد، برای جذب مشتری ویترین سایت را چگونه میچینید؟
در
طراحی سایت فروشگاهی ویترین خود را به گونه ای بچینید که تنوع محصول به خوبی احساس شود و حوصله مخاطب سر نرود.
قفسه بندی و دسته بندی کنید و مخاطب را برای رسیدن به کالای مورد نیازش راهنمایی کنید تا در سریعترین زمان به خواستهاش برسد.
۶- مشخصات محصول
و بسیاری از موارد مشابه این چینی را باید بدانید و اجرای آنها را در حین طراحی وب سایت اعمال کنید. هدف شما باید برای مخاطب به راحتی قابل درک باشد تا بر مبنای آن تصمیم بگیرد که چگونه خرید کند.
۲- جذاب و خلاقانه
طراحی رابط کاربری سایت اولین چیزی است که مخاطب با آن روبرو می شود. دقیقا مثل کسی که اولین بار پا به شرکت شما گذاشته و جلو در داخل را وارسی میکند. چقدر به محیط خود اهمیت می دهید؟ سایت شما نیز بخشی از دفتر کارتان است. باید زیبا شناختی اداری را در آن نیز در نظر ساخت سایت بگیرید.
طراحی سایت این کار به مخاطب اثبات می کند که شما تا چه حد به کار خود اهمیت می دهید.
۱۰- امنیت سایت